Een gedachte over “Bokes met choco

  1. Hey Eric, Rita ,
    Ik heb jullie adres aan nog een paar collega s door gegeven dus ik hoop dat jullie veel mails aan krijgen.
    Ik lees dat jullie de moed er goed inhouden … Volhouden. Hè !!!
    En van uw zakse moeten zeker afblijven . Rita knap dat jij zo ver alleen gereden hebt ! Zo zie je maar dat je meer kunt als je denkt. Bij Eric is dat ook zo. Knap hoor en volhouden hè maalteken.
    Mijne Wim. Is met de jelle. Fietsen in Frankrijk . Maandag komen ze terug. Ik dacht een rustig weekend te hebben nu, maar daar is niks van te merken . Silke heeft een druk prOgramma met haar sporten. Ik ben heel de dag taxi geweest. Morgen ga ik zelf eens een toertje lopen.
    Dinsdag trakteert matthias met taart van uw afdeling. Ik wist zijn naam niet, tijdens de middag moest ik aan een paar collega’s vragen hoe zijn naam was. Ja zeg ik kan toch ook niet alles weten hè . Nu ben ik nog aan het wachtten als Maria jarig is. Ja ja Rita dan krijgen wij een ijsje. Ik zal zeggen als ze jullie niet mag vergeten. Want sla, tomaten, eiere, zijn toch niet zo lekker als een ijsje !!!!!!!

    Zo zo. Ik was helemaal in de Wolken als ik jullie hoorde. Kei tof. Dank je wel.

    Heel veel groetjes en heel veel sterkte aan jullie beide. Jullie zijn een geweldig koppel !!!!

    Heel veel liefs Edith

Geef een reactie

