Dag 32 – Time Out

Geschreven op dag 33

Ik had verwacht dat ik zeker goed ging slapen maar toch niet… pfff het was een lange nacht en om 6u sta ik dan maar op. Het is redelijk mooi weer en na een “mager” ontbijt met yoghurt en craqotte, trek ik mijn botten aan om in de vijver te stappe. De planten overwoekeren alles en os vissen moeten springen i p v zwemmen. Na een emmer of 10 – 12 hebben ze weer plaats en ik voeder ze dan maar es extra.

Goe gedaan, zegt ozzen Eric, nu zien we terug water.

Rond 9 u stop ik ermee, neem een bad en ga voor mezelf pannekoeken bakken. mmmmhhh lekker.

Ik vind het wel kei-erg om ozze Max weer achter te laten. Hij ziet er een beetje verloren uit en kruipt dan maar in zijn mand in ’t tuinhuis.

Terugkeren naar Aalst is langs ene kant moeilijk en ik wil toch ook weer weten hoe het met Eric is. Ik ben misschien wat verstrooid want op de Brusselse ring rijd ik den afrit af i p v rechts te volgen. Nu weet ik wel waar de plantentuin van Meise zich bevind maar ook dat er hier smalle weggeltjes zijn tussen de velden en uiteindelijk rond 15u pas in het ziekenhuis arriveer. Ilse en Luc komen op bezoek en rijden altijd via Antwerpen, langs de Liefkeshoektunnel. Dat kost hun telkens 6 euro. Het regent nu goed door en Ilse merkt dan op dat Yente en Brent goed nat gaan worden als ze met de fiets naar huis moeten rijden van school; Yente moet dan nog langs de huisdokter in Merksplas want ze heeft een dikke enkel. Hopelijk krijgt ze haar natte baskets uitgetrokken. Brent is ook blij dat hij van zijne gips vanaf is. Bij het afdoen van zijn gips had hij zich voorgenomen zeker ni te laten merken dat hij nog pijn had want hij was het beu. Als aandenken mocht hij de gips wel mee naar huis brengen.

Na het avondeten pak ik mijn koffertje uit en ik voel me wat down, moe.. eigenlijk uitgeput. Ik kan het niet meer opbrengen op mijn computer op te zetten. Als ik Eric de foto’s toon, merk ik ook dat hij “thuis” mist. Het hele gebeure begint nu duidelijk door te wegen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

