Snake bite

Gistere ben ik s middags naar huis gereden. Vlot verkeer dus rond 15u ben ik er. ’t Blijft droog dus ik ga nog even ’t gras maaien terwijl de wasmachine draait en daarna een bad en hupsakee..

Afspraak met Kathleen in Geel en Kurt is er ook al.  Sophie verwent ons met de lekkerste praline :

Samen effe een terraske doen in Geel op de markt om daarna met de Cunina-Filipijnen-reizigers gaan te eten en nadien een pintje drinken. Afspraak in de Casa Luna te Poederlee met Ludwina en Dirk, Jan en Annemie, Frankie en Jeannine, Kurt, Kathleen en mezelf. Ik neem de gazpacho als voorgerecht en die is echt lekker. Het hoofdgerecht, scampis van het huis, vallen mij een beetje tegen maar de fritjes smaken heeeeel lekker. Daarna gaan we een pint pakke in de Irish Pub op de markt van Herentals en er wordt heel wat afgelachen zodat de tijd vliegt en vooraleer ik het weet is het al half 2 dus hoog tijd om naar huis te rijden.

 De meeste hadden nog een plaatske overgelaten voor het nagerecht of ne lekkere koffie🙂

En dan rijden we naar de Irish Pub in Herentals. We bekijken de kaart en niemand weet blijkbaar wat een snake bite is… Da moete we toch geproefd hebbe, dus ..  het is blijkbaar bier met cider. Het glas vind ik wel schoon !

Geef een reactie

