Dag 41 – gemiste bezoekjes

Na een vlotste rit ooit, 1u en 10min. parkeer ik de auto op mijn vast plaatske in de parkeergarage.

Er is gisteren blijkbaarr heel wat bezoek langsgeweest.

Drea en Thieu komen mij vervangen en Eric helpen met de boterhammekes. Alé hij kan da zelf al opeten éh..🙂 Ze hebben een heel speciaal bloemeke bij: ne of een JOEY. Ook Hilde en Jef komen langs want ze gaan op bezoek bij den Yves in Gent waarmee ze samen sushi gaan eten.  En ook Erik, Yasmine en Liam zijn langsgeweest. Spijtig dat ik hun ni gezien heb want 6 weken is natuurlijk wel heel lang.

Een vogeltjesplant van den Berry.

Maar vandaag geen gemis aan bezoek hoor. Ilse en Luc komen langs en Berry en Danny. De chocolade bleef ni lang in de doos maar ze waren dan ook superlekker.

       

 

 

Ik soigneer de bloemekes van Tokheim nog want die komen nog volop open en hang de nieuwe kaartjes aan ’t prikbord.

  

 

Geef een reactie

