Ditjes en datjes

Maandag na het middageten gaat Eric wat rusten na de zware kine-sessie van de voormiddag. Ik merk dat zijn snorrimpel wat rood ziet dus ik smeer er een crèmeke aan.

Nu kan ik er even tussenuit want ik heb nog wat te regelen en ik wil nog eerst es naar ’t kerkhof en Yasmine haar verjaardagskado wegbrengen. Spijtig genoeg is er niemand thuis maar ik stap even naar de buren om dag te zeggen. Nick is de gazon aan’t afdoen en Karin de ramen aan’t kuisen. Nick had een c-attest en Karin was er 2 dagen ziek van geweest, dus dat wordt het jaar overdoen ! We praten er even over en dan horen we iemand kei-hard niezen: da’s den Erik die thuisgekomen is, zegt ze🙂 Even nadien komen Liam en Erik er ook bij maar Yasmine is bij een vriendinneke. Zij hebben beide wel goede resultaten dus kunnen heel de vakantie genieten!

de Nick

Liam

Als ik terugkom, stop ik even bij den bakker voor brood; een smiley-brood

Er zijn er nog beterschapswensen binnengekomen van Greet en JP en van Christine Joy, het Cunina-petekind van Dirk. Keitof toch !

Geef een reactie

