Ik zal haar missen

Annemie, mijn maatje, ik zal je warmte en kameraadschap missen.

Als ik de brievenbus ledig, zie ik het direct: een rouwbrief. Zelfs als je eigenlijk al ingelicht over de achteruitgang van de laatste week, kan je het niet echt vatten.

17 april, op je verjaardag, startte je opnieuw met chemo en je positiviteit gaf ons een gerust gevoel. Zoals elk jaar wenste je me een gelukkige verjaardag en we spraken af om volgend jaar samen taart te eten. Ik was zo blij voor jou toen je me vertelde van je partner, Marcel. Heel je leven stond in het teken van Yentl en Mathias waar je zo trots op was.

Ondanks de ups en downs, stuurde je ons je steunende woorden waarvoor ik je nu zelfs ni meer persoonlijk kan bedanken.

Hoi Eric en  Rita
Ik ben een trouwe leester van jullie blok. Wat worden jullie goed verzorgt in dat ziekenhuis.Als je daar zo lang verblijft heb je wel een ander contakt met het personeel he. Eric ik de indruk dat je veel moet onder gaan ,maar met zoveel steun van familie en vrinden je moet het toch maar doen. Rita chapaue jij bent echt een sterke vrouw,en samen zijn jullie een hecht team .Er straalt echt liefde van het scherm tussen jullie twee. Nu de derde operatie nog , wat zeker een tegenvaller is die Eric toch weer moet ondergaan, en voor u Rita zal het weer toezien zijn hoe Eric ook hier weer eerst langzaam en dan weer rapper en rapper door geraakt. tot de dag dat er weer een foto op het blok staat dat jullie samen aan tafel het ontbijt eerlijk verdelen Eric de bokes en tita rita de  korstjes 
Blijf er in geloven en blijf schrijven .

ne dikke knuffel en sterkte xxx
Ps met mij ist redelijk goe en zie ook dag per dag

Toen Carine me verleden week belde, ben ik heel erg geschrokken van het slechte nieuws: uitzaaiingen in de hersenen en sinds zondag in coma. Hopelijk heeft Carine mijn knuffel nog kunnen doorgeven als ze vrijdag op bezoek kwam.

We hebben veel mooie dingen beleefd en je wist me altijd weer aan te moedigen toen os Suzy, die je zelf ook goed kende, hervallen was. Je verteld me altijd hoe sterk je haar vond. Deze momenten blijven voor altijd in mijn hart en ik zal je nooit vergeten.

Er komt een sterreke bij aan de hemel;  geef mijn zus een dikke knuffel daarboven.

Een gedachte over “Ik zal haar missen

Geef een reactie

