Douchen met Marina en slapen; voor en na

VOOR het slapengaan

Na het slapen

Eric heeft goed geslapen, ik iets minder.. maar als we tegen de morgen van kant wisselen, kan ik nog even bijslapen🙂

Nu Eric meer plat ligt om te slapen, kan hij zich op zijn zij draaien. Er is dan wel een klein probleemke met zijne rechtse arm want die legt hij dan zijdelings naar benede op zijn been. Soms valt die arm onverwacht en dan moet hij die met zijn linkerhand terug goedleggen zodat dan weer zijn linkerarm boven het laken ligt en dan lukt het hem niet om die terug onder het deken te steken.. ni simpel allemaal. Als we andersom gaan liggen, kunnen we voor zijn rechterarm een kussen voorzien wat veel comfortabeler is.

Verleden week donderdag stapte ik de mediatheek binnen met de vraag of ze een bedplank op stock hadden maar deze vraag hadden ze nog van geen enkele klant gekregen.. Oeps dan had Dorien me waarschijnlijk wa wijsgemaakt.. maar toen zei die: bedoelde gij geen badplank.. Ah ja, had ik da dan ni gezegd ..  En dit is ze dan: os Marina. Douchen met Marina lukte zonder problemen.

VOOR het douchen

NA het douchen

Als we uit de badkamer komen, zit vake Dekkers rustig in de zetel in de veranda. Zo heeft ozzen Eric weer direct gezelschap terwijl ik de badkamer kan oprommelen.

In de namiddag komen er nieuwe bezoekers: Daniëlle, Seppe en Simon. In de voormiddag hebben ze zich buiten al kunnen uitleven want het regent hier de ganse namiddag. Volgens mij is de herfst begonnen..

  Ozzen Eric ligt op zijn gemakske terwijl de Seppe gaat knutsele en de Simon binnen gaat spellekes spelen met den electro-computer .

Het is alweer veel te vlug voorbijgegaan en we hebben het allebei wa moeilijker nu Eric sebiet terug naar het revalidatiecentrum teruggaat. Samen nog even in de zetel en tegen 20u zijn  we terug op zijn kamer. We vullen de evaluatiedocumenten in en ik noteer toch even bij de opmerkingen dat, volgens mij, ozzen Eric best thuis kan verder revalideren en stel de vraag wanneer dit zal zijn. Hopelijk krijgen we spoedig antwoord.

Geef een reactie

