Werken voor de thuiskomst

Er moet nog vanalles geregeld worden deze week. Naar de ziekenkas voor info aangaande o.a. mantelzorg en eventuele tegemoetkomingen via de zorgverzekering. De aanvraag is ingediend en nu maar wachten tot er iemand langskomt om de BEL-score te maken. Je wordt als zorgbehoevend beschouwt als je dit kunt bewijzen aan de hand van een attest (bel schaal).  De score moet minstens 35 zijn om hiervan te kunnen genieten.

Dan nog naar de bank, de apotheek om een loopwagentje, naar de markt,…

Maar ook thuis moet ik alles een beetje netjes krijgen tegen vrijdag. Binnenshuis poetsen is niet mijn grootste hobby dus stel ik dat uit tot vrijdagvoormiddag maar buiten wil ik stiekem wel es probereren om de buxus zelf te snoeien… Na een half uurtje sukkelen, lukt het vrij goed en ik krijg de smaak te pakken. De bollekes op de hoeken van het haagske zal iets anders zijn en het 1ste dat ik probeer ziet er ni uit maar de volgende lukt al veel beter. Daarna nog even met de kantenmaaier rondgaan en oeps.. achteraf merk ik dat de buxushaag onderaan nog korter geschoren werd en heb ik dan ook nog 1 serieus gat gemaakt… zou ik dat wel durven vertellen?

NA

VOOR

Ozze Max komt es keure

Het vierkante bolleke

Van op afstand valt het nog mee

We zouden toch ook nog het revalidatie-team graag in de bloemekes zetten en ik wil natuurlijk iets speciaals en zelfgemaakt; en omdat het zo’n gezond team is, zorg ik nog voor een mandje vers fruit.

 

Geef een reactie

