Na 10 weken definitief naar huis

Bij de post vanmorgen een  leuk kaartje van Mayta en Willy, speciaal voor de thuiskomst van ozzen Eric en ook nog een envelopje dat ik niet mag openen. En van  den Berry die samen met Danny op verlof is, een heel knappe kaart van Rome met ‘zonnige’ groetjes; hier is de zon van geen kanten te bespeuren en de temperatuur is zeker niet wat het in de zomer moet zijn.  In de veranda op tafel zet ik alles klaar voor de thuiskomt van ozzen Eric.

Eric is net klaar met het middageten als ik arriveer. De valies is rap gepakt en ik doe deze al direct naar de auto zodat ik daar al vanaf ben. Ik ga nog even iets zeggen bij Leen die nog wat langer geduld moet hebben vooraleer ze naar huis kan maar ze verbetert ook goed en ze is ook heel positief en werkt hard.   De verpleegsters komen nog even goeiendag zeggen en ze vertellen ons dat ze Eric heel graag hadden.. Ze vinden het dan ook OK als ik vraag om samen op de foto te staan met hem. Ze hebben ozzen Eric dan ook altijd heel goe gesoigneerd en dat maakte het voor ons allemaal wat gemakkelijker. Het is een heel toffe sfeer daar onder het verpleegteam en dat merkten de patiënten ook.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

