ONTSLAG

Vrijdag om 14u mag Eric eindelijk naar huis om te blijven

Eindelijk is het bijna zover.. Ik ben zelfs een beetje zenuwachtig nu ik de volledige verantwoordelijkheid voor mezelf krijg. Tot op heden was Eric altijd in goed handen en moest ik hem “uit handen” geven wat me zwaar viel. Maar ik ben zo blij en opgewonden maar tegelijkertijd is het ook zo moeilijk om niet echt te weten hoe het herstel er verder zal uitzien.

Inderdaad, moeilijk gaat ook en we gaan er zeker nog tegenaan.. Eric gaat nog meer intensief oefenen en Dorien heeft me  geleerd hoe ik zijn handen kan los – en soepel maken.

We beseffen maar al te goed dat, ook al komt Eric naar huis, het hier niet stopt. Het lopen lukt al goed maar binnekort gaan we samen weer wandelen.. Zijn handen willen nog niet echt mee maar binnenkort gaat hij weer mee winkelen en koken en kunnen we weer samen bbq’s organiseren thuis en samen uitstapkes doen en op reis gaan,…

Een gedachte over “ONTSLAG

Geef een reactie

