De Seppe vertelt..

Ik was aan ’t spele en merkte dat mijnen tand losstond. Met mijn tong kon ik ermee wiggelen tot hij eruit was. Ik legde hem op t aanrecht in de keuken zodat ik hem later aan de papa kon laten zien en ging verder spele. Mama zorgde ondertussen voor het eten en bereidde een heel lekkere groentetaart. We aten dus ’s avonds lekkere groentetaart en bewaarden de overschot voor papa die werken was.  Van de tand werd ni meer gesproken maar ’s avonds als papa de eerste hap van de groentetaart eet, beet hij op een hard stukje en dat was mijnen tand. Hoe die daar terechtkwam begrijp ik nog altijd niet goed🙂

Seppe en mama
Foto door Simon genomen

Simon ziekjes bij mama op de schoot

Geef een reactie

