Tokheim-meisjes op bezoek

’s Avonds komen Kim en Edith op bezoek. We kunnen gezellig in de veranda zitten en we worden verwend. Chocolade van een speciaal winkelke.. Ik probeer op mijn eten te letten maar zo is het wel extra moeilijk hoor… Maar ik ga dat niet aan mijn hart laten komen vanavond en ik laat hun lekker meegenieten. Normaal gezien drinke ze ’s avonds ni dikwijls koffie maar nu kunnen ze aan mijn tweekleurig specialleke ni weerstaan. Het zijn gezellige babbelaars en het is al vlug weer tijd om afscheid te nemen maar binnekort zien we mekaar opnieuw op de barbeque.

Veel is er ni op te ruimen nadien en als ik in de koele berging kom, zie ik de schotel met koffiekoeken staan, waarmee we gingen trakteren… vergeten: nu zullen we zelf deze week nog wa extra moeten snoepe en dit is zeker geen uitvlucht om ni te snoepe eh. ’t Zou toch zonde zijn om ze weg te gooien.

Geef een reactie

