Als het tegenslagen regent, gebruik dan je glimlach als regenscherm

Mooi gezegd maar blijf maar lachen.

  • 30/09/12 – mijn afwasmachine ontploft
  • 24/09/12 – een accidentje met, gelukkig, enkel een grote kras op den otto
  • 19/09/12 – mijn schoonmoeder is plotseling overleden
  • 22/08/12 – os moeke naar ’t ziekenhuis
  • 12/06/12 – Eric Operatie 3 – cervicale laminectomie
  • 15/05/12 – Eric 2de operatie – gevolg: verlamming 4 ledematen
  • 11/05/12 – Diagnose Dr Martens : Cervicale OPLL (Ossificatie van Posterior Longitudinal ligament)
  • 09/05/12 – Eric operatie: plaatsen van een cervicale discus prothese C4-C5-C6: uitval rechterkant
  • 23/04/12 – opzegbrief wegens afslanking van het bedrijf
  • 10/07/11 – mijn nicht sterft tijdens een motorongeluk
  • 10/02/11 – mijn jongste zus verliest een lange strijd tegen borstkanker

Het zal dan wel normaal zijn zeker dat ik me soms neerslachtig voel en verdrietig. Het aanpassen en wennen aan de nieuwe situatie is een hele weg maar de onzekerheid over de herstelling maakt het niet makkelijker.

2 gedachtes over “Als het tegenslagen regent, gebruik dan je glimlach als regenscherm

  1. Het is heel goed te begrijpen dat je je soms verdrietig voelt…maar probeer je op te trekken aan het positieve… Ik moet nu eigenlijk denken aan hoe dikwijls jij iemand van onze groep getroost hebt in de Filipijnen. Ik hoop dat je je snel terug beter zal voelen. Dikke knuffel x

  2. Rita, je hoeft je niet te excuseren … we hebben allemaal onze grens in draagkracht, ik bewonder je, die van jou is groot hoor!, Weet dat er mensen zijn die aan jullie denken!

Geef een reactie

