nieuwe job en voorspoedig herstel voor os vake

Sinds enkele maanden heb ik er een nieuwe job bij.. voorlopig is da op vrijwillige basis zodat ik wat ervaring kan opdoen maar wie weet..

Autorijden is ni echt mijn ding maar tegenwoordig zit ik elke dag zelf op de baan. De eerste weken kreeg ik wel es een briefke in de bus met een boete maar tegenwoordig lukt het me om dit te vermijden. Sinds enkele dagen heb ik een extra verplaatsing erbij; met os moeke naar ’t ziekenhuis rijde.

Elke dag merk ik dat ozze va opnieuw wa sterker wordt, maar zelf ziet hij het zo niet. Zijn infuus is verdwenen en hij komt regelmatig uit bed. Hij heeft veel spierkracht verloren en dat valt hem zwaar. Pijn heeft hij niet. Hij drinkt eigenlijk te weinig maar drinken heeft hij nooit veel gedaan. Hij heeft ook al wat bouillon gedronken maar voor hem lijkt dit nog ni echt verbetering. De eetlust is er nog niet dus dat moet opgewerkt worden met kleine porties.

De dokter kwam langs en verteld hem dat donderdag de 8 dagen voorbij waren en dat hij dus naar huis kon. Dat werd zo met ozze va afgesproken. Hij voelt zelf wel dat het nog wat te rap is.  Eerst zou hij toch wel wat vaste voeding moeten kunnen eten. Thuis zal hij nog geruime tijd moeten aansterken De meeste mensen hebben 4 – 6 weken nodig om te herstellen. Kracht en conditie komen pas terug na 10 – 12 weken.

De uitslag van het weefselonderzoek is na ongeveer 2 weken bekend. Afhankelijk van dit resultaat volgt er nog een eventuele nabehandeling.

Geef een reactie

