Krans van potpourri

Vandaag gaan we op bezoek bij onze vrienden Maria & Luc. Het zijn heel speciale vrienden want Maria is mijn getuige bij ons huwelijk. We kunnen bij hun altijd terecht en voelen ons steeds weer heel welkom. We waren al eerder bij hen uitgenodigd, samen met Jef en Hilde, voor een etentje. Koken met ozzen Eric is altijd weer een plezier maar het is toch ook wel es leuk om gewoon aan te schuiven.

Vandaag kwamen ook Leon en Ghislaine en dat was voor hen een leuke verrassing. Er werden heel wat herinneringen opgehaald van de goeie oude Tokheim-periode. Leon is op brugpensioen maar verveelt zich geen moment. Nu krijgt hij eindelijk tijd om te lezen, voor fotografie, om op reis gaan en natuurlijk contacten met vrienden en ex-collega’s onderhouden😛

Een flesje cava of een flesje wijn is natuurlijk ook altijd leuk om af te geven maar ik weet dat Maria altijd heel blij is met een zelfgemaakte krans. Ik heb nog een zak potpouri en een strokrans liggen waar ik ga proberen iets van te maken. Uiteindelijk ben ik best tevreden over het resultaat en Maria zal wel een plaatske vinden in haar nieuwe keuken of living voor deze creatie.

Geef een reactie

