Nieuwjaars-smskes 2013

  • Onze beste wensen voor 2013
  • Met een vuurpijl in mijn kont, vlieg ik 2012 al rond. Ik ga u nu al sturen want ik weet niet hoe lang mijn vlucht gaat duren! Happy Newyear
  • Beste wensen voor een prachtig, zorgeloos en gezond 2013
  • Gelukkig 2013! Gezond blijven, veel plezier maken! Leve de vriendschap!
  • Een vrolijk en vooral gezonder 2013 toegewenst
  • Voor jullie ook
  • ’t Zijn ne kik t toch diee t leze kan. Ni de slimste mao den bob. Debeste wensen voor 2013!
  • Zet het jaar goed in, doe alles naar je zin! Maak in 2013 een grap, loop niet te vlug van den trap. Zo val je niet op je kin en blijven uw tanden er nog in! Luister naar goede raad en heb niet te veel praat🙂 Vind je dit allemaal maar raar, dan wens ik je ook nog een fantastisch gelukkig en gezond nieuw jaar!
  • Al wisj joe a hepie toetauwsent ent dertien wit lots of epines, luv, seks, sukses ent helt. Aj do it nauw, biekos wen aj em drunk maj inglisch is not so goet!
  • Allez een goei 2013
  • Nief jaarke zoete, k wens olle ne gelukkige nieuwjaar
  • Voor jullie ook de onozele beste wensen
  • Gelukkig nieuwjaar !!!!!!
  • Happy new year!:-*
  • Gelukkig nieuwjaar lievelingen

….

 

Allen heel erg bedankt voor deze wensen die (hopelijk) allemaal gaan uitkomen. MUAH

 

Geef een reactie

