Verjaardag van mijn overleden zus

Vandaag zou os Suzy 43 geworden zijn maar spijtig genoeg heeft dit niet mogen zijn. Ik luister naar het speciale liedje dat ze zelf koos voor je afscheidsviering, One Word van Anouk, en weet

Het moet daar vast heel mooi zijn

Op de plek waar jij nu bent

De sterren twinkelen in het donkere avondschijn

Ik koos er eentje uit

Voor jou; een ster die er altijd zal zijn

Je hoeft alleen maar aan mij te denken

En ik zal naar je wenken

 

 

Haar laatste verjaardag die we samen vierden was 2 jaar gleden en we verrasten haar met een heel speciaal fotoboek. Een boek vol lieve wensen van familie, vrienden, collega’s, buren,… Ondanks haar onoverwinnelijke ziekte bleef ze immers ongelooflijk moedig en sterk.

Het fotoboek ligt nog altijd bij haar thuis en het het SMS’ke dat ik van haar kreeg, nu 2 jaar geleden, staat nog steeds in mijn GSM. Ze was mijn dierbare en fantastische vriendin die ik nu vasthoud in mijn hart en nooit zal vergeten.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Een gedachte over “Verjaardag van mijn overleden zus

Geef een reactie

