Daily Prompt: Apply Yourself

Daily Prompt: Apply Yourself.

De fijne motoriek van Eric zijn handen is nog niet optimaal. Maar als we samenwerken, leer ik hoe een stekker te vervangen aan de vijverpomp.

  • Eerst knip ik de kapotte stekker van het snoer
  • Daarna verwijder ik het omhulsel van de draden
  • Dan mag ik gaan strippen🙂 dus de draden komen bloot te liggen
  • de draadjes samendraaien tot een bundeltje
  • Ik schroef de nieuwe stekker open en de 3 kleine schroefjes
  • de geel-groene draad komt in het middenste gaatje, de andere 2 links en rechts
  • de schroefjes opnieuw vastdraaien en even trekken om te zien of ze goed vastzitten
  • de stekker dichtmaken en klaar!

 

Geef een reactie

