Renovatiewerken automatisatie rolluiken: living cleaning en nog ni klaar

Den Bo is vertrokken🙂 ’s Anderdaags kan ik mijn hartje nog es ophale seh.. kuise is ni echt mijn hobby maar nu kon ik er echt es van geniete. Eerst de ramen nog afschure zodat ik da stof gelijk mee kan liquideren. Raamkes poetse, vloer schure,… en vuil da ’t water zag.. Toch wel enkele uurkes zoet mee geweest; gordijntjes gewassen, tussendoor nog warm ete gemaakt….

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

en de werken zijn nog ni klaar eh. De leidingen moeten nog in de muur, elektrische bedrading klaargemaakt en aangesloten, alles bijplamuren. Ik had alles properkes op een matteke klaargezet maar da’s geen avance:-P Is die altijd zo? Mannen😦 Uiteindelijk wordt alles netjes achtergelaten. De voorbereiding voor de automatisatie van de rolluiken zijn afgerond. Binnenkort gaan onze rolluiken dus automatische omhoog en beneden.

Geef een reactie

