Pannekoekenwoensdag

Vandaag verraste ik Yasmine, Liam en Jorim met een pannekoekenbak. Zelf eet ik ook heeeeeel graag flensjes dus de normale hoeveelheid zou dus verdriedubbeld moeten worden voor deze bende.

600gr zelfrijzende bloem, 1.5 l melk, 90 gr suiker, vanillesuiker, 12 eieren

Bakken met 2 pannen was wel nodig ook al was ik een kwartiertje op voorhand begonnen. Zo’n gasten die van school komen, hebben immers best grote honger en vooral dan voor lekkere pannekoeken. Jorim arriveerde wat later en dat kwam voor mij wel goed uit.. De pannekoekenstapel minderde zienderogen nadat ik zelf ook nog even goed mijn best deed.. Het zijn namelijk één van mijn favoriete lekkernijen

Geef een reactie

