computer crash

Tegenslag, catastrofe, rampzalig, drama, … mijne PC is gecrashed😦 Normaal gezien maken we een kopie van alle files op een aparte schijf maar ge kent da zeker wel? Foto’s, geen probleem maar vele documenten heb ik niet gebackupt. Ik ben namelijk nogal een surfer naar vanalles en nog wat. De laatste maanden was dit vooral het onderwerp Filipijnen om mijn nieuw blogje aan te vullen en mijn presentatie over onze inleefreis maar ook nog opzoekwerk omtrent een trip naar New York voor mijn schoonzus en alles omtrent jobaanbiedingen,…. enfin daar heb ik natuurlijk geen back-up van gemaakt. Nu is maar de vraag of ik alles kwijt zal zijn want mijn computer start dus helemaal niet meer op.

Ik trachtte nog via een virusscan en daar vond hij al onmiddellijk het trojan virus. Als ik mijn PC opstart, start onmiddellijk een programma dat automatisch mijn PC gaat scannen op foute bestanden en om deze te herstellen, moeten we eerst betalen ! Gaan we natuurlijk ni doen eh… We gaan gewoon nen expert inschakele die gaat proberen om nog iets van mijn harde schijf te recupereren en hopen maar dat het lukt eh..

DSC_9308

Geef een reactie

