Proficiat Yasmine

DSCN7624
Dolblij was ik toen Yasmine me uitnodigde om de eindejaarsviering bij te wonen. Samen met haar papa haalde ze me thuis op en ze zag er wooow uit. Zo had ik haar nog nooit gezien. Ik vergat er zelfs een foto van te nemen..

Stipt begon de afscheidsviering en het thema was wel origineel : Tibetaanse gebedsvlaggetjes die voor geluk moeten zorgen. Het zijn gekleurde rechthoekige stukjes textiel in 5 verschillende kleuren die in volgorde worden opgehangen: blauw, wit, rood, groen en geel. Blauw staat voor “hemel”, wit voor “wind”, rood voor “vuur”, groen voor “water” en geel voor “aarde”. De speeches werden afgewisseld met muziek, zang, een fotoreportage,…

Eindelijk was het grote moment aangebroken: de diploma-uitreiking..

De papa is alvast heel trots en gelukkig met zo’n dochter. DSC_2037

De afgestudeerden zongen samen Price Tag van Jessy J en dat deed me denken aan onze reis naar de Filipijnen waar ook dit lied gebracht werd tijdens ons bezoek aan de scholen van de Cunina-petekinderen.

Vele jongeren behaalden hun diploma vandaag. Sommigen klaar voor een sprong in de arbeidsmarkt, anderen kiezen nog om verder te studeren.. Maar nu eindelijk een welverdiende vakantie.

Proficiat alvast aan Yasmine en haar vriend Senne.

DSC_2035

Geef een reactie

