Proef Femma

De vakantieperiode is voorbij voor de scholieren maar ook voor de Femma-leden en we vliegen er weer in!

Er staan weer heel wat toffe activiteiten op het programma: Nazomerfeest , bloemschikken , creatief koken en een bakavond. Voor iedereen wat wils🙂

Vanavond is het een speciaal nazomerfeest. We mochten geïntreseerde vrouwen uitnodigen om te komen proeven van het eten in een gezellige feestzaal maar tevens om kennis te maken met de andere leden en de sfeer op te snuiven.

De zaal straalde een nazomerse sfeer uit met de oranje tinten. De knusse tafelversiering nodigde ons uit om samen een gezellige avond te beleven. Het oranje pastte dan ook helemaal in het plaatje van mijn Cunina-presentatie die ik hier vanavond ging voorstellen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Linda staat er weer om ons welkom te heten en ons in te lichten over de geplande activiteiten. Daarna zorgen de bestuursleden ervoor dat ons bordje netjes geserveerd worden en zoals het bij een feest hoort, een wijntje naar keuze ingeschonken wordt. Vanavond eten we een superlekker slaatje met kippenblokjes. Tof want ik ben op dieet en nu kan ik heel mijn bordje leegeten. Zelfs mijn stuk taart gaat er nog bij.. lekker😛

Daarna nog even ons eten laten zakken en dan ben ik aan de beurt. Toch wel wat zenuwachtig en met knikkende knieën start ik mijn presentatie over onze inleefreis naar de Filipijnen in 2012. Het is de eerste keer voor mij en stilaan krijg ik wel wat meer zelfvertrouwen. Dit lukt me gewoon omdat ik echt met heel mijn hart achter deze organisatie sta. Iedereen blijkt toch wel een beetje aangedaan van al die armoede maar ik probeer toch ook de positiviteit van deze mensen te tonen. Het is zeker moeilijk te begrijpen voor ons dat deze mensen zo “happy” zijn met onze hulp en dit delen met ons door zang, dans en uitstapjes. Dit is echt een geweldig en onbeschrijflijk gevoel. Ik kijk nu al uit naar onze volgende onmoeting met hen in maart 2014.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Daarna is er nog de tombola en het thema werd gevolgd: nazomer. Een bloemeke, vers fruit en verse groenten…

Nog even enkele fotokes op aanvraag

Het werd een gezellige avond en we voelden ons opnieuw welkom zodat het toekomstig engagement weer optimaal zal zijn🙂

Geef een reactie

