Musis for Life actie: Update Mina Wafels voor Cunina

Even een overzichtje over het verloop van de voorverkoop.

Bij de inschrijving voor de actie noteerde ik een verwachte opbrengst van 500 €. Dankzij mijn verkoops-team kan ik dit bedrag alvast verdubbelen

  • 05-11: De bestellingen lopen goed.. de eerste 300 pakken zebra chocolade en 250 pakken vanille zijn besteld…  Mijn verkoopsteam: schoonzus Ilse, zoon Yves en Nele,  Collega’s van Eric bij Tokheim HSDC-afdeling en een deur-aan-deur verkoop in Hulsen en de Schoolstraat in Meerhout.
  • 9-11: deur-aan-deur:  Bokkenrode in Meerhout: 3,5 dozen
  • 11-11: deur-aan-deur: Molenstraat Meerhout: 1.5 doos
  • 12-11: Mayta, mijn wafelverkoopster bij Tokheim, wist nog extra 2 dozen aan de man te brengen.
  • schoonzus An, verkoopt bij haar familie en collega’s meer dan 2 dozen
  • 16-11: deur-aan-deur, op de Berg in Meerhout: 6 dozen
  • 22-11: 2 dozen te leveren bij de firma Distripond
  • 24-11: dierenmarkt in Mol en een bestelling van Ann: goed voor 6 dozen
  • 24-11: topverkoper is voorlopig Dirk Heylen, een mede cunina-inleef-reisgenoot met 140 pakken
  • via facebook  blijf ik in contact met de SCA collega’s van mijn gestorven jongste zus. Via ons Suzy steunde ze reeds eerder een Cunina-project en het is dan ook heel speciaal dat zij reageerden en een superbestelling deden van bijna 3 dozen.
  • Nog via facebook een ex-collega die op haar nieuwe job meer dan een doos wist aan de man te brengen.
  • de supergemotiveerde Spaanse-les-studenten lusten de wafeltjes ook. super dat zij een ex-studente steunen, toch?
  • 30-11: aan de ingang van Decathlon Olen: 88 pakken

cunina on tour met Sarah

  • Sarah H’Madoun leerde ik kennen tijdens “Cunina on Tour” waar we de eendjes-vangen-vrijwilligers waren. Momenteel is ze mina-wafelverkoopster en haar bestelling zal gebracht worden op 7 december: 28 pakken, netjes verdeeld in 14 vanille en 14 zebra’s.. geweldig
  • Ans en Lieven organiseren zelf een fuif op 13 december en we mogen hier al 10 pakken zebra’s bezorgen
  • momenteel worden de bestelbons bezorgd aan  mijn collega’s van Lodewijckx in Veerle; de wafeltjes voor het Euro Ei team van Tessendelo zijn al verdeeld en mijn nieuwste collega, Sandra, kocht gewoon 1 doos van elk
  • Zaterdag gaan An en ikzelf opnieuw wafels verkopen op het marktje in Geel
  • De leden van Femma Meerhout-Berg krijgen hun besteldocumentje met de inschrijving van de koffie van 16-12. De mailtjes zijn volop aan ’t binnekomen met bestellingen,…

Eric rijdt elke week langs de Mina-wafelbakkerij om verse wafeltjes op te laden. De boekhouding wordt netjes bijgehouden door mezelf en de resultaten zijn alvast beter dan verwacht.

Geef een reactie

