Journalist-detective Tommy Maes

Enige tijd geleden ontving ik op ’t werk een telefoontje van een zekere Tommy. Hij was op zoek naar Tita Rita. Wel dan had ik goei nieuws voor hem want hij belde er namelijk mee🙂

Waarom hij op zoek was naar Tita Rita? Als journaliste van het regionaal huis-aan-huis-magazine, Het Nieuwsblad Rondom, zocht hij informatie aangaande enkele acties in de streek voor Music for Life 2013.

Hoe spoorde hij mijn contactgegevens op? Als een detective begon zijn zoektocht via facebook waar er natuurlijk veel publiciteit gemaakt wordt van de MFL13-acties. Zo kwam hij op mijn blog terecht en na wat speurwerk vond hij hierop mijn werkgever, Lodewijckx. Ziezo….

In de middagpauze contacteerde hij me opnieuw om enkele vraagjes te stellen omtrent de mina-wafelverkoop voor Cunina, info over de organisatie en waarom dit initiatief,..

’s Avonds wipte hij thuis even binnen om een foto te nemen en ik verkocht hem dan ook nog een lekker pak wafels🙂

Geef een reactie

