Zachte voeding

Het lijkt niet zo evident maar we zijn echt heel creatief betreft maaltijden met zacht voedsel. Dit is ook heel belangrijk want ik moet toch op de been blijven. Dr Claeys vertelde me daarstraks dat ik tot september zeker geen fritjes mag eten.. Maar dat is al opgelost.. vandaag waren er kroketten😛

Wat heb ik nog zoals op het menu gezet:

’s Morgens een versgebakken boke waarvan ik de korstjes afhaal, met confituur of yoghurt..
DSCN9414

Aardbeien van mijn zus, pletten en poedersuiker om nog wat extra te zoeten..

Os Sonja raadde me ook aan veel fruitpapjes te eten wat ik dus ook zeker doe.. super lekker !

Zalm, gerookt of lichtgebakken met asperges in botersaus; tagliatelli of puree smaken hierbij uitstekend. Ook spagetti-à-la-Eric is een echte aanrader.

DSCN9425

DSCN9401

Geef een reactie

