Solliciteren is geen spelleke

Begin deze week kreeg ik een telefoontje van de tandartsenpraktijk waar ik mijn IBO-opleiding zou gaan volgen. Het was geen goei nieuws want het zou te druk zijn in de praktijk om iemand nieuw op te leren en het kon dus allemaal niet doorgaan. Ik kon het bijna niet geloven.

We hadden toch een positief sollicitatiegesprek en er was mij mondeling al een toezegging gedaan om op de werkvloer een IBO-opleiding te volgen. Bij de VDAB was het dossier ook al aangevraagd en opgestart. Ik was superblij en heb toen al mijn lopende sollicitaties geannuleerd.

Verleden week kreeg ik de kans om enkele uurtjes in de praktijk te vertoeven zodat ik al even kon proeven van de tandarts-assistente bezigheden.

Een nieuwe job zoeken is voor mij geen spelleke eh.. nu kan ik opnieuw beginnen met solliciteren

Geef een reactie

