Heye Puzzle 20000

Wat doen de mensen toch altijd als ze thuis zijn? Wij hebben er alvast een leuke hobby bij🙂

Tijdens mijn tandwerken in mei, zag ik er een weekje of 2 niet uit zodat ik niet veel buitenkwam. Gelukkig had ik nog een puzzel van Yasmine die ik nog es bovengehaald heb.

Mei 2014:

Het is soms moeilijk om gewoon voorbij de puzzel-tafel te lopen. Je kan het niet laten om nog even te proberen een stukje op zijn plaats te krijgen. Het gaat wel niet heel rap vooruit en ik ben dan ook blij dat ozzen Eric regelmatig een handje toesteekt.

Augustus 2014:

Hij kan het zelfs niet laten om tussen de soep en de patatten nog even verder te zoeken.

September 2014

Het wordt nu wel spannend want we zouden de puzzel toch graag nog dit jaar afmaken. Ben es benieuwd of dit gaat lukken.

Geef een reactie

