Een sociaal gebit en shakes

Sinds vrijdag kan ik mijn prothese opnieuw dragen.. een sociaal gebit, zegt de Dries Cools, mijn tandarts🙂 Hier mag ik dus geen eten mee kauwen maar het is wel toffer om ‘met tanden’ onder de mensen te komen.

Vloeibaar voedsel blijft toch nog een noodzaak daarom ben ik op zoek gegaan naar een gezonde drankmaaltijd. Yoghurtjes, fruitpap en puree is lekker voor een weekje of 2 maar als het voor een langere tijd is, zoeken we toch beter een alternatief. Mijn collega, Karen, start net als herbalife-consulente en ik ging bij haar ten rade. Omdat ik al vlug wil starten, krijg ik een korte maar interessante privé-info-sessie. De producten bestaan uit proteïnen, 52 essentiële voedingsstoffen en bevat soja-eiwitten.

Karen helpt me op weg en het ontbijtprogamma lijkt me wel iets. Ik kies de Formule 1 – vanille smaak, een shake waarvoorr ik alvast leuke receptjes opmerk. De vanilla Delight Shake met sojamelk natuur en vanille of een shake met sojamelk banaan vind ik toto nu toe de lekkerste. Voldoende water drinken is ook een must en omdat water eigenlijk lekkerder is om je mee te wassen dan om op te drinken, kies ik en aloë mangosmaak om lekkere limonade te maken en de citroen kruidenthee. Het is echt supergemakkelijk om ’s morgens je ontbijt te shaken.

Geef een reactie

