Sfeerkransen voor Cunina – start

Sinds ik overdag thuis hebben buren, familie en vrienden meer kans om even binnen te wippen. Wanneer ze mijn zelfgemaakte kansen zien, reageren ze heel enthousiast. Net nu krijgen we een mailtje met de Cunina-nieuwsbrief met de melding dat vrijwilligers zich opnieuw kunnen engageren met een actie. Het idee om kransen te maken voor Cunina spookte onmiddelijk door mijn hoofd. Zou da niks zijn ?

Een briefje opstellen, kostenplaatje uittellen, aan de nodige materialen geraken en dan nog klanten lokken. Euhm.. toch meer werk als ik dacht. Nog even brainstormen met ozzen Eric en ik krijg groen licht..

Nu enkel nog klanten lokken.. een briefje per mail naar familie, vrienden en cunina-sympathisanten, dat gaat het gemakkelijkste maar ik maak ook nog enkele fikse wandelingen om een briefje in de brievenbussen te deponeren.

De start is gemaakt en ik ben echt benieuwd hoe dit verder zal verlopen

Een gedachte over “Sfeerkransen voor Cunina – start

  1. hoi, de mijne is heel mooi. vandaag is mijne nieuwe voordeur geplaatst en ik ga proberen mijn krans erop de hangen.

    rita als je nog heel wat kransen moet maken kan ik in de week wel eens komen helpen. je weet zakjes knippen en ook aan de ring bevestigen. laat maar weten wanneer ik mag langs komen. gts hilde

Geef een reactie

