Sfeerkransen voor Cunina – workshop

Op woensdag is mijn vrije dag en ik besloot om nog een workshop toe te voegen aan mijn actie. Er zijn al enkele bestellingen en omdat ik toch zelf ga kransen maken, is het natuurlijk leuker om dit in gezelschap te doen.

Mijn eerste grote krans hangt al in de wachtzaal van de artsenpraktijk op de Rijn te pronken en gisteren heb ik mijn 2de grote afgeleverd bij SCA in Herentals. Elk jaar opnieuw steunen ze mijn acties voor Cunina. Os Suzy heeft hier altijd graag gewerkt wat het voor mij ook heel speciaal maakt om nog even langs te gaan bij haar collega’s.

Omdat niet iedereen vandaag de tijd had om een persoonlijke sfeerkrans te maken, worden er nog andere privé-workshops georganisseerd. De eerstvolgende weken zal er hier heel druk worden en wij zorgen natuurlijk ook voor een glaasje cava of een ander natje, zelfgebakken koekjes en appelflappen à la Eric. De rode kaken van de deelnemers zijn niet enkel te wijten aan het glaasje cava maar zeker en vast ook van de inspanningen om de krans klaar te krijgen.

In elk geval waren de mensen heel content als ze huiswaarts keerden en krijgen we zo nog veel mond-aan-mond reclame

.

 

 

Geef een reactie

