Sfeerkransen uitleveren

Ons huisje is supergezellig met de afgewerkte kransen die een mooi plaatske krijgen op onze veranda-tafel. Er werden nochtans al heel wat kransen bezorgd en afgehaald.

Vrijdagavond werd een krans afgehaald en zaterdagavond waren we uitgenodigd bij Maria en Luc, waar ik een verlichte sjieke krans mocht afleveren. Ik was benieuwd wat ze ervan vond. We pikten onze vrienden, Hild en Jef op, waar ik nog een krans mocht achterlaten want Hild had goeie reclame gemaakt. Maar een kwartierke later als gepland, belden we aan bij Maria en Luc. De gezellige tafel nodigde direct uit maar eerst de krans bewonderen🙂 Deze zou aan de voordeur komen maar op de salontafel paste hij schitterend. Zelf was ik supertrots omdat ze zo content waren. Het werd een lekkere, gezellige avond.

Zondag mocht er nog een krans verhuizen, helemaal naar Sint-Truiden. Onze lieve Filipijnen-reisgenootjes, Ans en Lieven, steunden ook dit jaar weer mijn project. Een persoonlijke levering vonden ze nog zoveel leuker en we mochten “thuis kunnen eten” en konde dan gezellig babbelen🙂 De papa van Ans verzorgde een lekkere overschotel, die we ons lieten smaken aan de gezellige feesttafel, door Fleurtje klaargezet. Tijl en Fleur waren zooo groot geworden en we vonden het heel fijn om een avondje door te brengen bij hun thuis. Fleurtje verraste mij nog met zelfgeknutselde tafelversiering die ik alvast een mooi plaatske gaf.

Op weg naar huis ontving ik een alleraardigst SMS van Ans: ‘toen ik Fleur in haar bedje legd, zei ze tegen mij dat ze niet wist dat Eric en Rita zoooo fijne mensen waren.’ Dit was de perfecte afsluiter van deze avond.

Maar het stopt nog niet. Dinsdag bezorgt Mieke mijn kransen aan mijn collega’s van Herentals met de slogan: ‘Transport Muys brengt het aan huis’

Dinsdagavond heb ik afspraak met Katleen, een cunina-peetouder van een Nepalees jongetje, Bibek Gurung. Je kan haar verhaal lezen op haar blog. http://turboleen.wordpress.com/ . Ze werkt als verpleegster in een artsenpraktijk en steunde mij tijdens de sollicatie op de huisartsenwachtpost met heel wat tips. Gespreksstof genoeg dus om een avondje te vullen bij een lekkere hapjesschotel.

fotootje van haar sfeerkrans:

2 gedachtes over “Sfeerkransen uitleveren

Geef een reactie

