Ochtendwandeling met Dino in de sneeuw

Een berichtje op mijn gsm.. binnen 5 min? Dat wil ik niet missen.

Sinds ik avondshiften werk, probeer ik in de voormiddag mijn buurvrouw, Lu, gezelschap te houden tijdens haar dagelijkse ochtendwandeling met Dino. Momenteel is dat natuurlijk een heel frisse manier van wakkerworden🙂 Het heeft namelijk flink gesneeuwd vanmorgen dus ik neem mijn fototoestel mee.

We wandelen altijd via het Parkje van de Mgr. Cruysberghslaan in Meerhout. Dit is pas heraangelegd met streekeigen plantgoed zoals rode kornoelje, gele kornoelje, spork, hazelaar, gelderse roos, veldesdoorn en gewone vlier. Op het achterste gedeelte is een hoomstamfruitgaard aangeplant met onder andere appel-, peren- en pruimenbomen.

Daarna wandelen we verder in het natuurgebied rond de  Nethe. Dino is in zijn sas en ondertussen kunnen wij gezellig ons babbeltje doen.

Geef een reactie

