Verjaardagsfeestje afgelast

Woensdagavond, afspraak om 19u in bistro Vincent voor mijn verjaardagsetentje. Je wordt daar immers getrakteerd met een gratis gerechtje als je jarig bent. Traditie bij ons en het is terrasjesweer. Ik besluit om nog es de scampi’s te nemen want dat is alweer eventjes geleden. Er staan immers altijd zo’n lekkere gerechtjes op de suggestiemenu. We bestellen er een lekker, flesje witte wijn bij. Naargelang de maaltijd vordert, voel ik me niet meer zo goed. Mijn maag zit precies overvol en ik kan mijn scampi’s niet op😦 De laatste zal ozzen Eric dan wel even proeven.

Na ons etentje, afspraak met Katleen en 2 bevriende koppels die met ons naar de Filipijnen reisden. Jan en Annemie in 2012 en Gerrit en Marleen in 2014. Spijtig genoeg voel ik me toch nog altijd slecht en ben net op tijd in de toiletten want mijn maag en darmen moeten precies leeg. Ik probeer de sfeer niet te bederven maar inspannen is echt te veel en tetteren is inspannen. Uiteindelijk ben ik blij dat we huiswaarts keren, ondanks het leuke gezelschap.

Thuis kruip ik direct in mijn bed maar mijn slaap wordt regelmatig onderbroken door toiletbezoekjes.

Mijn verjaardag vieren is er niet bij zo. Eric belt iedereen op want het feestje kan niet doorgaan !

Geef een reactie

