Petra en Kevin getrouwd

Fotografie interesseert mij meer en meer. Bij ozze Leo kan ik altijd terecht voor tips en weetjes en ons An is ook aan de slag als beginnende fotografe. Het blijft in de familie..

Natuurfotografie leerde ik eigenlijk pas kennen via Emmie, mijn collega maar daar blijft het niet bij. Zaterdag mocht ik met haar mee op locatie als assistentie bij het huwelijk van Petra en Kevin. Als voorbereiding op mijn 1ste huwelijksreportage, zocht ik mooie plaatjes op internet om ideetjes op te doen.

Mocht je op zoek zijn naar een fotografe voor een speciale gelegenheid, kan je alvast een kijkje nemen op de website van Emmie: http://www.knokke.photography/

De dag begint vroeg als je in het huwelijksbootje stapt: afspraak bij de kapper om 7u

Alles werd perfect voorbereid.

De receptie thuis met ouders, broer en zus is supergezellig.

In het stadhuis van Mol huwen Kevin en Petra om 11u.

En dan is het officiële gedeelte voorbij en gaan Emmie en ikzelf op uitstap voor een fotoshoot met het pasgehuwde koppel.

Kevin en Petra zijn beide natuurliefhebbers en we volgen hen naar hun favoriete plekjes:

 

Het was een heel leuke maar vermoeiende en leerrijke ervaring.  Niet gemakkelijk en het is echt nodig je toestel goed te leren kennen.

Maar al doende leert men dus als iemand interesse heeft in een fotoshoot: shoot!

 

Geef een reactie

