2 gedachtes over “Special Olympics Belgium 2017

  1. Goede avond Tita,

    Ik ben Ernst Snellen en zit in het bestuur van de ATB classic Scherpenheuvel hapert.
    Jij hebt, geheel vrijwillig, vorig jaar, foto’s gemaakt van onze deelnemers.
    Deze mochten we van jou plaatsen op onze site, waar we ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

    Dit is ons heel goed bevallen.

    Nu de vraag, zou je dit volgende editie 29-10-2017 nogmaals willen doen?

    Graag een reactie

    • Dag Ernst,

      Met alle plezier zal ik opnieuw trachten enkele mooie foto’s te maken.

      Omdat ik in weekenden werk ga ik een dagje verlof vragen. Ik dacht dat de meeste deelnemers in Meerhout passeren in de voormiddag.

      Graag wil ik nog even meegeven dat ik ook vrijwilliger ben bij Cunina. Deze organisatie stuurt kansarme kinderen in het Zuiden naar school via persoonlijke peterschappen. Voor meer info: http://www.cunina.org. Misschien komen we ook wel in aanmerking als goede doel voor dit evenement 🙂

      Groetjes
      Rita

Geef een reactie

